Ako byť pripravený a nebyť prekvapený (01.06.2021 a 09.06.2021)
Po nevyhnutnej prestávke spôsobenej pandémiou koronavírusu sme sa opäť s veľkou chuťou i radosťou vrátili k svojmu poslaniu – príprave a organizácii vzdelávacích podujatí pre Vás – pracovníkov sociálnych služieb.
O podujatie Hodnotenie kvality poskytovanej sociálnej služby v praxi bol veľký záujem, ktorý nás milo prekvapil a zároveň priviedol k myšlienke zorganizovať ho v dvoch samostatných skupinách. Spoločne sa ho tak zúčastnilo až 58 pracovníkov sociálnych služieb z celého Slovenska. Lektorom bol Janko Šrenkel, ktorý účastníčkam a účastníkom objasnil, ako sa správne pripraviť na hodnotenie kvality a ako podtitul názvu podujatia napovedá, ako „nebyť prekvapený“. Z neformálnych rozhovorov, následných telefonátov i mailov od absolventov podujatia konštatujeme jednak spokojnosť s priebehom podujatia, no najmä lepšiu orientáciu v danej problematike a väčšiu istotu v poskytovaní kvalitnej sociálnej služby.
Ďakujeme všetkým účastníčkam a účastníkom za účasť na podujatí a riaditeľkám a riaditeľom vysielajúcich zariadení sociálnych služieb za prejavenú dôveru. Naďalej sme tu pre Vás, sledujte náš Kalendár podujatí alebo našu ponuku Podujatí na objednávku.
Za Tím 3P – Projekt n.o.: Danka Petrufová